JOM JADI EJEN TOPUP :D



**kat kelas

"wey sory la, aq xde kedit la nak balas mesej ko smalam, kedai topup jauh, malas nk jalan,"
"la pehal tak cakap, membe kite ad jual topup kan, g beli ngn dia senang, tak payah susah2 g kedai, datang sekolah esok bayar la kat dia,"

**kat taman

"adoiyaaa, baru nak upload gamba kite joging, kedit da abis da nk guna intenet,"
"ceh, meh topup ngn aku, bayar tu esok2 boleh, ape ke hal ngn member nk berkire haha,"

**kat bandar

"bos, aq g topup kedai jap ey,"
"beres,"
+- 5 minit
"malu gila aku duit nk topup tak cukup, kensel balik ngan awek jaga kedai tu haha,"
"pe bende la ko ni, meh aq wasap member kite jap, dia jual topup, esok-esok ko bayar kat dia eyh,"
"beres"


pernah lalui suasana di atas? ketika TERDESAK, ketika KESEMPITAN DUIT? ketika KEHABISAN QUOTA internet disebabkan tiada kredit?

semua orang melalui fasa serta suasana yang sama, 

OLEH ITU,

Berminat nak tolong kawan-kawan?

Berminat nak tolong adik beradik?

Berminat nak tolong classmates?

Berminat nak tambah pendapatan sendiri?


JOM JADI EJEN TOPUP BERSAMA SAYA..!!! :D


sape2 yang berminat bolehlah 

Whatsapp / Call / Mesej - 014 5181090 (akmal abdullah)

Pm Facebook - Wan Akmal Abdullah

nati saya akan terangkan cara-caranya amat MUDAH dan SENANG..

0 comments:

Copyright © 2013 #cermin and Blogger Templates - Anime OST.